O wydarzeniu

 

Szanowni Państwo, informujemy, że tegoroczna edycja  FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE została odwołana. Dziękujemy za wsparcie i zainteresowanie. Chętnych zachęcamy do śledzenia nas na LinkedInie.

Do usłyszenia w przyszłości! 

V Konferencja i Targi Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE w Targach Kielce to wydarzenie  będące platformą wiedzy, inspiracji i wymiany doświadczeń w zakresie zarządzania markami własnymi. Poprzednia zgromadziła ponad 83 wystawców z 9 krajów: m.in. Polski, Włoch, Rosji, Ukrainy, Czech, Niemiec i Węgier, a w ciągu 2 dni wydarzenie odwiedziło  800 specjalistów z branży – kupców, przedstawicieli sieci handlowych, producentów private labels oraz producentów i projektantów opakowań. Wśród wystawców FLP – producentów marek własnych – znajdują się firmy oferujące szeroki asortyment artykułów spożywczych i napojówproducenci kosmetyków i chemii gospodarczej, artykułów higienicznych, leków ABC, karm dla zwierząt i wielu innych produktów.

Poprzednia edycja Future Private Labels – GALERIA ZDJĘĆ

Partnerzy targów:

logo_pohid logo_puig


Patronat medialny:

packaging Poradnik handlowca Wiadomości handlowe
logo_dlahandlu  Poradnik restauratora logo_rynek_spozywczy
tworzywa opakowania
 poland fruits  agro industry  chemia i biznes
 foodmarkets plabel
   

 

Aktualności

Odświeżacze powietrza, chusteczki nawilżane i mydła – czyli propozycje firmy LIDER na FPL

W ofercie firmy znajdą się : Odświeżacze powietrza 300 ml. , 400 ml. , 250 ml. , 260 ml; odświeżacze powietrza sprayu i automatic w różnych pojemnościach i dowolnych zapachach ( gama zapachowa – ponad 50 zapachów ) Chusteczki nawilżające i odświeżające z klipsem w dowolnych ilościach sztuk w opakowaniu jednostkowym, wielkości i gramaturze Mydła …

KOLCHUGA – dołącza do wystawców FPL 2019

Firma zaprezentuje szerokie portfolio swoich produktów, m.in. haki garażowe, półki na koła, systemy mocowania schodów, uchwyty kuchenki mikrofalowej i systemy mocowania schodów.  Zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy podczas nadchodzących FUTURE PRIVATE LABELS Poland & CEE (PLME) V Konferencji i Targów Producentów Marek Własnych FUTURE PRIVATE LABELS POLAND & CEE już od 16 do 17 października w …

Konferencja

Konferencja – wykłady podczas targów Future Private Labels

Celem Future Private Labels jest dyskusja o przyszłości marek własnych. To właśnie temu poświęcone będą wykłady towarzyszące targom.

Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki i rolą innowacji w kreowaniu marek własnych. Poznamy najnowsze trendy i przykłady wprowadzenia z sukcesem marek własnych.

 

WŚRÓD PRELEGENTÓW:

 

Marta Marczak

Dyrektor, Strategia marki, Doradztwo biznesowe PwC

Marta Marczak – z wykształcenia socjolog, od 13 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek spożywczych, również dla firm rodzinnych. W PwC odpowiada za Strategię Marki.

Prelekcja: „Konsument Generacji C – Jak skutecznie budować markę w świecie konsumentów stale podłączonych do sieci?”

Markę zawsze budujemy dla kogoś. Przyjrzymy się zatem Generacji czyli Nowym Konsumentom, którzy są stale podłączeni do sieci. Poznamy ich oczekiwania i wartości, które pozwalają markom wejść z nimi w dialog. Czy to ważne? Tak, bardzo, ponieważ silne marki, to dzisiaj zdecydowanie więcej niż doskonała oferta produktowa.
Sprawdzimy również jak trendy, które obserwujemy w brandingu wpływają na strategie realizowane przez marki własne.

____________________________________

 

Maciej Ptaszyński

Dyrektor Generalny, Polska Izba Handlu

Na stanowisku Dyrektora Generalnego Polskiej Izby Handlu jest od 2011 roku. Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym w Accor Services Polska (obecnie Edenred). Pracował także jako Dyrektor Regionu w Adecco Poland. Od 2009 zaangażowany w działania mające na celu poprawę rozwiązań legislacyjnych dotyczących funkcjonowania firm handlowych w Polsce i Unii Europejskiej

Na konferencji opowie jak liczne zmiany w przepisach dotyczących handlu – czy to realnie wprowadzane czy deklarowane mają wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych. Dotyczy to wszystkich obszarów handlu – w tym także produktów marki własnej.

 

 

 

__________________________________________________________________

Specjalnie na prośbę uczestników konferencji, która odbyła się w czasie poprzedniej edycji Future Private Labels, zamieszczamy prelekcję Wojciecha Mierowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Partnera agencji BNA (Brand New Attitude), autora brandingu wielu polskich i zagranicznych marek, m.in. mBank, Empik, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, WP – Wirtualna Polska, sieć Żabka.

Konkurs „BEST PRIVATE LABEL PACKAGING”

 


Pod patronatem Packaging Polska

 

Opakowanie na medal

 

Ważną częścią strategii marki własnej jest opakowanie produktu, jego komunikacja wizualna i przekaz dla klienta. Podczas FUTURE PRIVATE LABELS odbędzie się już trzecia edycja konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej  – „Best Private Label Packaging”.

Konkurs organizowany jest w celu polepszenia wizerunku marek własnych, poprzez promowanie dobrej jakości w zakresie projektowania i produkcji opakowań. Patronem konkursu jest Packaging Polska.

Kategorie Konkursowe to:

a)     Personal Care  Products (kosmetyki, środki higieniczne takie jak mydła, szampony, odżywki, dezodoranty, balsamy do ciała, a także wkładki, chusteczki, papier toaletowy, chusteczki nawilżane etc.)

b)    Food / Fresh to go (Opakowanie dla żywności, w tym żywności gotowej od razu do spożycia)

c)     Beverages (Opakowanie dla napojów, w tym napojów suchych (np. herbata, kawa, napoje instant etc.))

d)    Household Products (Opakowanie środków czystości oraz środków do pielęgnacji domu, samochodu itp.).

e)     Unusual Packaging (Nietypowe opakowanie, np. typu SRP, POS z tektury)

f)      Wybór Publiczności

g)      Wybór światowej sławy projektanta Karima Rashida

Opakowania mogą zgłaszać firmy, które projektowały je dla marek własnych, producenci tych marek lub ich właściciele.

Formularz Zgloszeniowy Best Private Label Packaging 2019

Regulamin konkursu Best Private Label Packaging 2019