Konferencja

Konferencja – wykłady podczas targów Future Private Labels

Celem Future Private Labels jest dyskusja o przyszłości marek własnych. To właśnie temu poświęcone będą wykłady towarzyszące targom.

Podczas konferencji poruszone będą tematy związane ze strategią budowania marki i rolą innowacji w kreowaniu marek własnych. Poznamy najnowsze trendy i przykłady wprowadzenia z sukcesem marek własnych.

 

WŚRÓD PRELEGENTÓW:

 

Marta Marczak

Dyrektor, Strategia marki, Doradztwo biznesowe PwC

Marta Marczak – z wykształcenia socjolog, od 13 lat strateg marketingowy. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek spożywczych, również dla firm rodzinnych. W PwC odpowiada za Strategię Marki.

Prelekcja: „Konsument Generacji C – Jak skutecznie budować markę w świecie konsumentów stale podłączonych do sieci?”

Markę zawsze budujemy dla kogoś. Przyjrzymy się zatem Generacji czyli Nowym Konsumentom, którzy są stale podłączeni do sieci. Poznamy ich oczekiwania i wartości, które pozwalają markom wejść z nimi w dialog. Czy to ważne? Tak, bardzo, ponieważ silne marki, to dzisiaj zdecydowanie więcej niż doskonała oferta produktowa.
Sprawdzimy również jak trendy, które obserwujemy w brandingu wpływają na strategie realizowane przez marki własne.

____________________________________

 

Maciej Ptaszyński

Dyrektor Generalny, Polska Izba Handlu

Na stanowisku Dyrektora Generalnego Polskiej Izby Handlu jest od 2011 roku. Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym w Accor Services Polska (obecnie Edenred). Pracował także jako Dyrektor Regionu w Adecco Poland. Od 2009 zaangażowany w działania mające na celu poprawę rozwiązań legislacyjnych dotyczących funkcjonowania firm handlowych w Polsce i Unii Europejskiej

Na konferencji opowie jak liczne zmiany w przepisach dotyczących handlu – czy to realnie wprowadzane czy deklarowane mają wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych. Dotyczy to wszystkich obszarów handlu – w tym także produktów marki własnej.

 

 

 

__________________________________________________________________

Specjalnie na prośbę uczestników konferencji, która odbyła się w czasie poprzedniej edycji Future Private Labels, zamieszczamy prelekcję Wojciecha Mierowskiego, Dyrektora Kreatywnego i Partnera agencji BNA (Brand New Attitude), autora brandingu wielu polskich i zagranicznych marek, m.in. mBank, Empik, Tyskie, Lech, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, WP – Wirtualna Polska, sieć Żabka.