Do wydarzenia pozostało...

Targi Marek Własnych - centrum przełomowych rozmów, kluczowych porozumień i inspirujących wydarzeń

Targi Marek Własnych 2023 przyniosły wystawcom i kupcom znaczące relacje biznesowe i okazały się ważnym elementem rozwoju krajowej i międzynarodowej współpracy. Kolejna odsłona wydarzenia zapowiada się równie efektywnie. Odbędzie się w dniach 6-7 listopada 2024 w Targach Kielce.

future-private-labels Targi Marek Własnych w listopadzie stworzyły nie tylko przestrzeń prezentacji produktów, ale przede wszystkim miejsce, gdzie producenci i dystrybutorzy marek własnych z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii i Stanów Zjednoczonych spotkali się z przedstawicielami sieci handlowych – zarówno polskich, europejskich, jak i bliskowschodnich.

Wiele rozmów okazało się owocnych. - Każda z firm obecna na stoisku Krajowej Grupy Spożywczej znalazła partnerów do rozmowy, co jest rozwojowe dla tych podmiotów – zaznacza Artur Krzeszowiak, specjalista ds. współpracy B2B w KGS. - Przedstawiciele zakładów PPZ Trzemeszno, Młynów Stoisław, Polskich Przetworów Włocławek, Zamojskich Zakładów Zbożowych i Fabryki Cukierków „Pszczółka” nawiązały dobre relacje biznesowe. Nasze firmy już działają w branży marek własnych, więc wydarzenie w Kielcach jest dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach – podkreśla Artur Krzeszowiak.

Co więcej, Fabryka Cukierków "Pszczółka" już w trakcie targów ustaliła konkrety współpracy z menedżerami zajmującymi się marką własną w Grupie Lulu International ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Dyrektor działu Private Labels w tym przedsiębiorstwie, Shamim Sainulabdeen podkreślał zainteresowanie także wieloma innymi produktami. - Ciastka, soki, przetwory z warzyw i owoców, produkty higieniczne, jak papier toaletowy… O wprowadzeniu tych produktów pod marką własną do naszej sieci rozmawialiśmy – relacjonuje.

Wystawcy deklarują udział w Targach Marek Własnych 2024

future-private-labels-2 Kolejni producenci i dystrybutorzy produktów pod marki własne także podkreślali satysfakcję z konkretnych rozmów z przedstawicielami znanych sieci handlowych, takich jak Intermarché, Bricomarché, Auchan, Stokrotka, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Chorten, Gram Market i Spiżarnia Wholesaler. Dynamika i intensywność biznesowa tego wydarzenia usatysfakcjonowała na tyle, że większość wystawców już drugiego dnia deklarowała udział w edycji 2024, zaplanowanej na listopad. Z kolei dla kupców już została uruchomiona rejestracja do Strefy Kupieckiej.

Moc kontraktacji z terminarzem spotkań w Targach Kielce

Wzorem ostatniej odsłony Targów Marek Własnych, wydarzenie w 2024 roku również przybierze formę kontraktacyjną. Spotkania ułożone w terminarz umożliwiają efektywne korzystanie z potencjału targów. - Formuła porządkuje pobyt. Nawiązaliśmy kontakty, które, mamy nadzieję, przekujemy w biznes – mówił dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten Cezary Szyłak.

Handel, eksport i jakość na Targach Marek Własnych

future-private-labels-4 Cenionym atutem targów są wydarzenia towarzyszące - eksperckie kongresy, konferencje oraz konkurs Smak Jakości®, który przyciągnął przedsiębiorców z branży mięsnej. Wybór zwycięzców to prestiż uwydatniający znaczenie innowacyjności i wysokiej jakości. – Do udziału w premierowej edycji zgłosiło się ponad 20 firm z różnych stron Polski. Zaprezentowali ponad 80 produktów, które oceniali przedstawiciele topowych sieci handlowych. Efekt jest bardzo dobrą prognozą na przyszłość – mówi Marek Bielski, wydawca miesięcznika "Rzeźnik polski" należącego do Gemini Group, partnera wydarzenia w kieleckim ośrodku wystawienniczym.  – Pozytywny odbiór ma także zorganizowany przez miesięcznik „Rzeźnik polski” Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego. Uczestnicy podkreślali cenną wartość merytoryczną dyskusji i prelekcji.

Ważnym wydarzeniem w czasie ostatniej edycji Targów Marek Własnych był także dwudniowy Kongres Ekspansywnych Eksporterów. Specjaliści omawiali konkretne wskazówki dotyczące wchodzenia na nowe rynki, strategii rozwoju eksportu i ekspansji polskich firm na dalekich rynkach.

Z kolei podczas Forum Marek Własnych eksperci branżowi rozważali kluczowe kwestie związane z wprowadzaniem marek własnych do sprzedaży, negocjacjami umów produktów marki własnej oraz rolą etykiet w kreowaniu brandu w oczach konsumentów.

Wydarzenie targowo – konferencyjne staje się więc platformą owocnych negocjacji, ale także inspirującego rozwoju biznesowego i nawiązywania trwałych relacji handlowych.

Szósta edycja Targów Marek Własnych odbędzie się 6 i 7 listopada 2024 w Targach Kielce.

Współorganizatorzy
Patronat Honorowy
Instytucje wspierające
Aktualności
22 marca 2024
Zaangażowanie trzech ważnych dla branży podmiotów w organizację Targów Marek Własnych dowodzi rosnącego znaczenia wydarzenia dla rynku. Tegoroczna edycja znów stanie się platformą przełomowych rozmów i kluczowych porozumień, a także miejscem inspirujących dyskusji.
02 stycznia 2024
Targi Marek Własnych w listopadzie 2024 ponownie staną się miejscem prezentacji produktów oraz platformą rozmów dla producentów i dystrybutorów marek własnych z przedstawicielami sieci handlowych z różnych krajów. Wydarzenie staje się istotnym czynnikiem rozwoju współpracy krajowej i międzynarodowej. Wzbogacone zostanie o aktywności wpierające branżę mięsną.
06 grudnia 2023
Fabryka Cukierków Pszczółka, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno, Młyny Stoisław, Polskie Przetwory Włocławek, Zamojskie Zakłady Zbożowe zaprezentowały ofertę pod produkcję marek własnych 15  i 16 listopada w Targach Kielce. – Są powody do satysfakcji – mówi Artur Krzeszowiak z KGS.
30 listopada 2023
– Polacy coraz częściej sięgają po produkty marek własnych ze względu na dobry stosunek jakości do ceny. Przyszły rok może być kolejną szansą rozwoju tego sektora – przekonywał w trakcie Forum Marek Własnych w Targach Kielce Przemysław Korotusz, Junior Analytics Consultant, Retail Services NielsenIQ. Ich udział w sprzedaży dyskontów stanowi obecnie ponad 43%.
16 listopada 2023
Różnorodność ofert producentów z Polski, Słowacji, Niemiec, Albanii, Estonii, Stanów Zjednoczonych na Targach Marek Własnych jest imponująca. Wydarzenie trwa 15 i 16 listopada 2023 w Targach Kielce.

Uczestnicy o targach marek własnych

Uczestnicy o targach marek własnych

Artur Krzeszowiak, Krajowa Grupa Spożywcza, wystawca

- Przedsiębiorstwa Krajowej Grupy Spożywczej już działają w branży marek własnych, więc Targi Marek Własnych w Kielcach są dla nas bardzo wartościowe i trafione. Liczymy na współpracę w kolejnych latach.

kgs.png [30.39 KB]

Dagmar Urbanova, Ambasada Słowacji w Warszawie, wystawca

- Targi Marek Własnych w Kielcach wyróżniają się na arenie europejskiej charakterem mocno skupionym na rozmowach b2b prowadzących do zawierania kontraktów. Wystawcy ze Słowacji nawiązali wartościowe kontakty.


ambasada-slowacji.jpg [49.34 KB]

Shamim Sainulabdeen, Lulu Group International, kupiec

- Targi Marek Własnych w Kielcach są bardzo dobrze zorganizowane. W jeden dzień przeprowadziliśmy kilkadziesiąt owocnych rozmów. Zdecydowanie, wrócimy na kolejną edycję.



lulu.jpg [42.73 KB]

Cezary Szyłak, Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, kupiec

- Terminarz spotkań porządkuje pobyt na targach, przeprowadziliśmy efektywne rozmowny. Mamy nadzieję, że nawiązane kontakty przekujemy w biznes.


chorten.jpg [7.26 KB]